Om Ørding Friskole / Forsikring

Forsikring

Generelt har skolen de forsikringer en skole skal have, men det opfordres til at alle børn har en privat ulykkesforsikring, da der er mange gråzoner rent forsikringsmæssigt.
Der kan sagtens tænkes ulykkelige situationer, hvor et barn kommer til skade, fx under leg, uden at skolen er ansvarlig. Som forældre bør man have en ulykkesforsikring, der dækker børnene.

Skolen har ikke en forsikring, der dækker elever i tilfælde af tyveri. Det er heldigvis sjældent, at vi har tyverier på skolen, men det kan jo desværre ske. Et godt råd til eleverne er, at de aldrig efterlader værdigenstande i klasselokalet (heller ikke mobiltelefoner), og at de tager deres taske med ved skift af klasselokale.
Ørding Friskole | skolesvinget 9, 7990 Øster Assels  | Tlf.: 97766102 | kontoret@oerdingfriskole.dk